logo

rozmaring.korus.erd@gmail.com

Események

rozmaring.nanoweb.hu kép

A Finta rendezvényteremben megtartott esemény ez évben is nagy sikerrel zajlott. T. Mészáros András polgármester jelenlétével megtisztelte a német nemzetiséget képviselő együtteseket és a megjelent vendégeket.

A kórusok és a tánccsoport működési helyük német dalait és táncait mutatták be. A közönség színes, élvezetes, hangulatos előadásban gyönyörködhetett. Az est végén a  Rozmaring Kórus vacsorával vendégelte meg a jelenlévőket.

2015. május 30.

SZŐLŐVIRÁG ÜNNEP NEMZETISÉGEK NAPJA

Az Ófalusi Pincetulajdonok Egyesülete nevében felkérést kaptunk, hogy az eseményen képviseljük a német nemzetiséget, melynek örömmel tettünk eleget. A mintegy 20 perces műsorban a németség vidámságát jellemző dalokat énekeltünk, harmonikakísérettel. A közönség nagy tetszéssel fogadott minket.

2015. június 6.

MEZŐFÖLDI VÁSÁR - ÉRD

A Mezőföldi Vásáron több esemény több helyszínen, egy időben zajlott. Az érdi kórusok a Földrajzi Múzeum kertjében kaptak helyet, a főzőverseny szomszédságában.

Az énekkari programot kórusunk műsora nyitotta. A dalokat a magyarországi németség dalkincséből válogattuk, illeszkedve a rendezvény hangulatához. A Rosenbrücke Német Nemzetiségi kórussal közösen elénekelt két dallal zárult a találkozó.

2015.június 13.

KIRÁNDULÁS - HAJÓS

A Hajósi Német Nemzetiségi Énekkar meghívására ellátogattunk Hajósra. A kórus vezetője, Schön Mária kalauzolásával megismerhettük a település történetét, az ott élő német nemzetiség életét. Láthattuk a Tájházat és a katolikus templomot, végigjárhattuk a Zsolnay kerámiával kirakott kálváriát. Vévignéztük a Kalocsai Érseki Palota kiállítását is.

A környék ismert borászatáról, a helyi borlovagrend nagymesterének borászatát látogattuk meg, és az ebédet az általa működtetett pincészet dísztermében fogyasztottuk el.

A nap végén a helyi kórus egyik tagjának pincéjében találkoztunk a hajósi kórussal. A két együttes felváltva énekelte dalait és közösen is megszólaltak a német dallamok. Élményekkel és szép emlékekkel teli napot zártunk.

2015 június 27.

FÚVÓS TALÁLKOZÓ - NAGYTÉTÉNY, SZELLMANN HÁZ

A nagytétényi Fúvós Találkozóknak már évek óta meghívott éneklő szereplői vagyunk. A fúvószenekarok között színesítjük német dalcsokrunkkal a műsort. Ez évben is sikeresen szerepeltünk, a közönség soraiban többen már a korábbi években is hallottak minket, most is szívesen fogadták fellépésünket. A vendéglátók által feltálalt vacsorával zárult a szép nap.

2015. július 4.

ÉVADZÁRÓ - FLAMINGÓ KEMPING

Az eseménydús évadot az elnök és a karnagy értékelte. A következő évi tervekről is szó esett.  Vidám, eszem-iszommal zárult a délután.

NYÁRI SZÜNET

Próbáinkat augusztus 20-a után, 24-én hétfőn 18 órakor kezdjük, a Szepes Gyula Művelődési Központban.